Parduotuvė | Terra Publica

  • Filtrai
  • Rūšiuoti pagal:
  • 15,49 

    Stalo žaidime „Auksinis protas. BLITZ: papildinys“ rasite naujų ir intriguojančių klausimų. Šį žaidimą galite žaisti atskirai arba kartu su pagrindinio žaidimo „Auksinis protas. BLITZ“ klausimų kortelėmis. Tai greitas ir linksmas stalo žaidimas, sukurtas pagal kultinį TV žaidimą „Auksinis protas“. Naujos žinios ir gerai praleistas laikas garantuoti!

    • Žaisdami vieni kitiems uždavinėsite klausimus ir mėginsite greičiau už kitus surinkti kuo daugiau taškų ir taip tapti žaidimo nugalėtoju.
    • Kiekvienoje kortelėje pateikta po 5 skirtingų tipų klausimus su atsakymais: reikia pasirinkti vieną iš trijų atsakymo variantų, atspėti objektą iš užuominų, priskirti nurodytą dalyką vienai iš dviejų kategorijų, sudaryti žodžių grandinėlę ir atsakyti į atvirą klausimą.
    Į krepšelį
  • 5 out of 5

    24,99 

    Stalo žaidimas „Auksinis protas. BLITZ“ – greitas ir linksmas intelektinis stalo žaidimas, sukurtas pagal TV žaidimą „Auksinis protas“, leisiantis jums pasijusti ne tik populiariosios TV laidos dalyviais, bet kartu ir jos vedėjais! Žaidėjai vieni kitiems uždavinės klausimus, mėgins greičiau už varžovus surinkti kuo daugiau brangakmenių ir tapti ne tik protingiausiais, bet ir turtingiausiais nugalėtojais. Atraskite tikrąjį aukso luitą – gerai praleistą laiką ir naujas žinias. Žaidimą sudaro:

    • 108 klausimų kortelės,
    • 37 plastikiniai rubinai,
    • medžiaginis maišelis,
    • taisyklių knygelė.

    Žaidimas skirtas:

    • 2–4 žaidėjams,
    • visai šeimai.

    Stalo žaidėjų amžius – nuo 14 metų. Žaidimo trukmė – 20 min. Stalo žaidimo „Auksinis protas” pristatymą galite peržiūrėti čia.

    Į krepšelį

    Liko 3

  • 7,99 

    Sveiki atvykę į Magiškų gyvūnų mokyklą! Mokyklą, kuri taip vadinama ne veltui. Jei pasiseks, čia rasi geriausią pasaulyje draugą. Tačiau ne berniuką ar mergaitę, o… magišką gyvūną, kuris tavimi rūpinsis, visada tave išklausys, pamokys ir patars. Ir dar – su tavimi bendraus tik tau vienam suprantama kalba.

    Knyga „Magiškų gyvūnų mokykla. Aukštyn ar žemyn“ – tai penktoji knygų serijos apie Magiškų gyvūnų mokyklą dalis.

    Panelės Kornfyld klasė dalyvauja televizijos viktorinoje „Aukštyn ar žemyn“. Užduotys ne iš lengvųjų, joms įveikti reikia ir sumanumo, ir gudrumo, ir miklumo, ir net grožio! Vaikai viktorinai nuoširdžiai ruošėsi, tad, be jokių abejonių, panelės Kornfyld klasė laimės! Bet ne viskas taip paprasta, kai šou stebi per televizoriaus ekraną ir kai pats jame dalyvauji!

    Į krepšelį
  • 14,99 

    „Auksinis protas“, startavęs 2014 metais, tarsi aukso karštinė nuvilnijo per Lietuvą. Dabar tai ne tik didžiausia proto mūšių lyga Lietuvoje, bet ir populiarumo rekordus mušantis TV projektas, išmanioji programėlė, stalo žaidimų serija ir knygos.

    Aukso karštinės kaltininkas Arūnas Valinskas mano, kad būtent knygos yra raktas į auksinį protą, tad į enciklopediją atrinko 999 geriausius laidos klausimus. Juk būtent tokios prabos yra gryniausias auksas. Kartu pateikiami išsamesni atsakymų paaiškinimai.

    Enciklopedija „Auksinis protas. Iliustruotoji enciklopedija: 999 klausimai“ gausiai iliustruota nuotraukomis ir meno reprodukcijomis. Iš viso joje net 425 iliustracijos! Enciklopedija pravers ne tik proto mūšių mėgėjams, bet ir šeimoms, mėgstančioms tyrinėti, smalsauti, atrasti.

    Į krepšelį
  • 7,99 

    Knyga „Magiškų gyvūnų mokykla. Į kelionę!“ – tai ketvirtoji knygų serijos apie Magiškų gyvūnų mokyklą dalis.

    Knyga „Magiškų gyvūnų mokykla. Į kelionę!“ taip vadinama ne veltui. Jei tau nusišypsos laimė, čia rasi geriausią pasaulyje draugą. Tačiau ne berniuką ar mergaitę, o… magišką gyvūną! Gyvūną, kuris tavimi rūpinsis, visada tau padės ir mokės kalbėti. Neblogai, tiesa?

    Mokytoja panelė Kornfyld užklumpa Silą darant negražius darbelius. Už tai jį turėtų išmesti iš mokyklos! Bet ne – Silas apdovanojamas! Jis gauna magišką gyvūną – krokodilą Riką iš Floridos.

    Tik ar tikrai šįkart magiškas gyvūnas yra dovana? Rikas įžūlus, nuolat įsivelia į bėdas, o jam iš burnos nekaip kvepia. Gal tokia Silo bausmė?

    Atrodo, kad magiški nuotykiai dar tik įsibėgėja!

    Serijos 1 knyga čia.

    Serijos 2 knyga čia.

    Serijos 3 knyga čia.

    Į krepšelį
  • 9,79 

    Dėmesio! TV laida „Auksinis protas“ keičia formą (bet ne kokybę!) ir atkeliauja į stalo žaidimų pasaulį. Visus minties galiūnus, logikos mėgėjus ir tiesiog smalsuolius kviečiame prisijungti, pasitikrinti žinias ir plėsti akiratį.

    Kortelių žaidimas „Auksinis protas. Startas“ Nr. 2 – tai kompaktiškas intelektinis žaidimas suaugusiesiems, kurį smagu žaisti vakarėlių metu, kelionėje ar tiesiog namuose su artimaisiais.

    Kortelių žaidimas „Auksinis protas. Startas“ Nr. 2 turi 100 kortelių su 200 klausimų, atsakymų knygelę ir 10 džokerio kortelių, nuo kurių nuskaičius QR kodus smagias užduotis žaidėjams pateiks patys TV žaidimo vedėjai – Arūnas Valinskas ir Andrius Tapinas. Galite rungtis vienas prieš vieną arba sudaryti komandas ir leistis į tikrų tikriausią intelekto kovą. Kortelės gali būti naudojamos kaip atskiras žaidimas arba papildyti didįjį žaidimą „Auksinis protas“.

    Į krepšelį

    Liko 95

  • 9,79 

    Dėmesio! TV laida „Auksinis protas“ keičia formą (bet ne kokybę!) ir atkeliauja į stalo žaidimų pasaulį. Visus minties galiūnus, logikos mėgėjus ir tiesiog smalsuolius kviečiame prisijungti, pasitikrinti žinias ir plėsti akiratį.

    Kortelių žaidimas „Auksinis protas. Startas“ Nr. 1 – tai kompaktiškas intelektinis žaidimas suaugusiesiems, kurį smagu žaisti vakarėlių metu, kelionėje ar tiesiog namuose su artimaisiais.

    Kortelių žaidimas „Auksinis protas. Startas“ Nr. 1 turi 100 kortelių su 200 klausimų, atsakymų knygelę ir 10 džokerio kortelių, nuo kurių nuskaičius QR kodus smagias užduotis žaidėjams pateiks patys TV žaidimo vedėjai – Arūnas Valinskas ir Andrius Tapinas.

    Galite rungtis vienas prieš vieną arba sudaryti komandas ir leistis į tikrų tikriausią intelekto kovą. Kortelės gali būti naudojamos kaip atskiras žaidimas arba papildyti didįjį žaidimą „Auksinis protas“.

     

    Į krepšelį

    Liko 36

  • 11,49 

    „Auksinis protas. 4000 klausimų“ – tai knyga-žaidimas, kurioje rasite daugybę sunkesnių ir lengvesnių klausimų, atitinkančių TV žaidimo formatą: klausimai su trimis atsakymo variantais, klausimai su keturiais atsakymo variantais, žodžių grandinėlės, 20-ies teiginių ir finaliniai klausimai.

    Galite žaisti pagal TV žaidimo taisykles arba susigalvoti naujas.

    Išbandykite proto jėgas su knyga „Auksinis protas. 4000 klausimų“. Žaiskite vieni ar draugų kompanijoje, varžykitės tarpusavyje, sužinokite naujų dalykų ir nesiliaukite mokytis. Svarbiausia linksmai ir turiningai praleisti laiką!

    Į krepšelį

    Liko 2

  • 7,99 

    Knyga „Magiškų gyvūnų mokykla. Gesinkit šviesą!“ – tai trečioji knygų serijos apie Magiškų gyvūnų mokyklą dalis. Tai istorija, pasakojanti apie du visiškai skirtingus, tačiau panašaus likimo vaikus. Edis – klasės nevykėlis, Elena – pasipūtėlė turtuolė. Tik ar visada išorė parodo tai, kas slypi viduje? Vaikai, skaitydami knygą „Magiškų gyvūnų mokykla. Gesinkit šviesą!“, ne tik patirs kvapą gniaužiančių nuotykių, bet ir sužinos, kaip svarbu būti savimi, kad susirastum tikrų draugų.

    Serijos 1 knyga čia.

    Serijos 2 knyga čia.

     

    Į krepšelį
  • 7,99 

    Sveiki atvykę į Magiškų gyvūnų mokyklą!

     Mokyklą, kuri taip vadinama ne veltui. Jei pasiseks, čia rasi geriausią pasaulyje draugą. Tačiau ne berniuką ar mergaitę, o… magišką gyvūną, kuris tavimi rūpinsis, visada tave išklausys, pamokys ir patars. Ir dar – su tavimi bendraus tik tau vienam suprantama kalba.
    Knyga Magiškų gyvūnų mokykla. Vien duobės!“, tai antroji knygos „Magiškų gyvūnų mokykla“ dalis. „Magiškų gyvūnų mokykla. Vien duobės!“ – istorija, kuri įtikins, kad geriausias draugas gali būti ne tik žmogus, bet ir gyvūnas.

    Niekam nevalia išduoti Magiškosios gyvūnų krautuvėlės paslapties. Tačiau Ida ją išpliurpia savo geriausiai draugei… Kas bus, jei tai sužinos mokytoja panelė Kornfyld? O Akmenynės mokyklos kieme paslaptingai atsiranda vis naujų duobių. Vaikai spėlioja: galbūt tai ateivių palikti ženklai? Gal – lobių ieškotojų darbas? O gal šias duobes iškasė… dar vienas magiškas gyvūnas? Galite būti tikri – pasirodžius magiškiems gyvūnams prasidės patys netikėčiausi nuotykiai! Ar prisijungsi?

    Serijos 1 knyga čia.

    Serijos 3 knyga čia

    Į krepšelį
  • 7,99 

    Sveiki atvykę į Magiškų gyvūnų mokyklą!

    Mokyklą, kuri taip vadinama ne veltui. Jei pasiseks, čia rasi geriausią pasaulyje draugą. Tačiau ne berniuką ar mergaitę, o… magišką gyvūną, kuris tavimi rūpinsis, visada tave išklausys, pamokys ir patars. Ir dar – su tavimi bendraus tik tau vienam suprantama kalba.

    Akmenynės mokykloje prasideda nauji mokslo metai. O kartu su jais vienos klasės moksleiviams atskleidžiama didžiulė paslaptis – netoliese veikia Magiškoji gyvūnų krautuvėlė, kurioje savo šeimininkų laukia magiški gyvūnai. Klasėje iš  karto kyla sujudimas. Kuriam mokiniui tokio gyvūno reikia labiausiai? Galbūt naujokei Idai? Gal lėtapėdžiui Beniui? O galbūt mergaičių numylėtiniui Džo?

    Galite būti tikri – pasirodžius magiškiems gyvūnams prasidės patys netikėčiausi nuotykiai! Ar prisijungsi?

    „Magiškų gyvūnų mokykla“ – istorija, kuri įtikins, kad geriausias draugas gali būti ne tik žmogus, bet ir gyvūnas. Kartais – net magiškas gyvūnas, kuris bendrauja su savo draugu, rūpinasi juo ir visada būna šalia. Kaip manai, kam tokio gyvūno reikėtų labiausiai: naujokei Idai, klasės gražuoliukui Džo, o gal tau pačiam.

    Serijos 2 knyga čia.

    Serijos 3 knyga čia.

    Serijos 4 knyga čia.

    Serijos 5 knyga čia.

    Perkant knygą visai klasei – metodinė medžiaga mokytojui DOVANŲ (pratybos, parengtos pagal knygą).

    Į krepšelį
  • Išparduota
    Išparduota

    11,99 

    Knygą „SUPERKNYGA: užduotys ir galvosūkiai“ verta visada turėti po ranka. Ji pravers ir keliaujant, ir atostogaujant, ir tomis dienomis, kai ateina baisusis KĄMANVEIKTI. Sprendžiant smagias užduotis net rūškaniausia diena gali virsti nuotykiu.

    Ieškokite skirtumų, sujunkite taškus, lukštenkite kryžiažodžius, įveikite labirintus, spalvinkite, pieškite, fantazuokite – net 120 užduočių, kad vasara būtų linksma, pilna nuotykių ir atradimų.

    Knyga „SUPERKNYGA: užduotys ir galvosūkiai“ su lipdukais!

    Daugiau

    Neturime

  • Išparduota
    Išparduota
    5 out of 5

    28,99 

    Nuo šiol televizijos žaidimo „Auksinis protas“ studiją perkelti į namus – vienas juokas! Žaiskite pagal originalų televizijos laidos scenarijų arba rinkitės iš pasiūlytų alternatyvų. Žaidimas „Auksinis protas. Didysis stalo žaidimas“ tiks ne tik tiems, kurie svajoja išmėginti savo jėgas televizijos studijoje, bet ir azartiškam vakarui su šeima ar draugais.

    „Auksinis protas. Didysis stalo žaidimas“ – komandinis intelektinis žaidimas. Jo tikslas – pereiti tris atkrentamuosius turus ir finale susikauti su stipriausiu varžovu. Pirmieji du turai – komandiniai, trečiasis ir finalas skirti asmeninėms proto kovoms. Žaidimas „Auksinis protas. Didysis stalo žaidimas“ turi net 1300 klausimų iš gyvosios gamtos, istorijos, išradimų, kultūros, astronomijos ir kitų sričių. Azarto, netikėtumo ir smagaus juoko žaidimui suteikia džokerio kortelės, nuo kurių nuskaičius QR kodus užduotis žaidėjams pateikia patys TV žaidimo vedėjai – Arūnas Valinskas ir Andrius Tapinas.

    Žaidimas „Auksinis protas. Didysis stalo žaidimas“ gali būti papildytas kortelėmis iš žaidimų „Auksinis protas. Startas“.

    Žaidimo komplektą sudaro:

    • 50 I turo kortelių
    • 50 II turo kortelių
    • 32 III turo kortelės
    • 32 finalo kortelės
    • 10 džokerio kortelių
    • Žaidimo lenta
    • 6 žaidimo figūrėlės
    • Laikrodis
    Daugiau

    Neturime

Uždaryti
Pagal kainą
Kaina:
Atstatyti
Pagal autorių
Navigacija
Uždaryti

Mano krepšelis

Uždaryti

Mėgstamos prekės

Neseniai peržiūrėti

Uždaryti

Smagu jus čia matyti!

Jūsų asmeniniai duomenys bus naudojami užsakymo įvykdymui, patogesniam naršymui šiame tinklalapyje bei kitoms reikmėms, kurios aprašytos mūsų privatumo politikoje.

Jau turite paskyrą?

Uždaryti

Kategorijos