9-12 kl. mokiniams Archives | Terra Publica

9-12 kl. mokiniams

Jaunuoliams ir paaugliams skirtos leidyklos „Debesų ganyklos“ edukacijos – tai pasiremiant literatūros kūriniais, naudojantis interaktyviomis, novatoriškomis priemonėmis paruoštos edukacijos. „Debesų ganyklų“ edukacijos atkreipia moksleivių dėmesį į šių dienų opiausias problemas ir supažindina su jų sprendimoSkaityti daugiau...

  • Filtrai
  • Rūšiuoti pagal:
  • 2,00 

    Koks yra knygos kūrimo kelias? Kokie procesai pereinami iki tol, kol skaitytojas paima ją į rankas? Kaip pasirinkti kokybišką ir vertingą literatūrą?

    Literatūrinė edukacija „Knygos kūrimo kelias“, skirta 7–12 klasių moksleiviams, supažindins su knygos kūrimo procesu ir suteiks žinių, ugdančių moksleivių kultūrinį sąmoningumą ir kritinį mąstymą. Po edukacijos moksleiviai žinos knygos kūrimo etapus, gebės įvardyti jų paskirtį ir prasmę galutiniam rezultatui. Moksleiviai įgis žinių, kurios leis sąmoningai ir kritiškai įvertinti literatūrinį kūrinį. Edukacijoje demonstruojamas mokomasis vaizdo įrašas, supažindinantis su knygos bibliografiniais, leidybiniais duomenimis, aktualiais pasirenkant literatūrą.

    Pastaba: Mažiausias pamokų skaičius Kauno mieste – 2 pamokos vienoje mokykloje. Mažiausias pamokų skaičius kituose miestuose – 4 pamokos vienoje mokykloje. Kiekviena edukacija derinama individualiai: data, pamokų pradžios laikas, tad prieš rezervuojant laiką, būtina susisiekti telefonu.

    Į krepšelį
  • 5,00 

    Kiekvienoje organizacijoje būna nesusikalbėjimų, tai vadinama vidinės komunikacijos trūkumais. Klasė – taip pat maža bendruomenė, natūralu, kad komunikacinių trukdžių būna ir tarp mokinių, ypač jei tai naujai suformuota klasė. Jums atrodo, kad puikiai tarpusavyje susikalbate? O jei nuotoliniu būdu? Puiku! Užduotį pasunkinsime atimdami dalį žodžių. O kaip dabar?

    Edukacinės pamokos „Žodžių sąrašas“ tikslas – parodyti, kiek daug gali žodis, kokia svarbi yra išorinė ir vidinė komunikacija organizacijoje, kaip svarbu tiksliai reikšti mintis, tinkamai pasirinkti ir vartoti žodžius, kad pasiektume norimą tikslą. Edukacija parengta remiantis literatūros kūriniu – Airijos metų knyga vaikams ir paaugliams „Žodžių sąrašas“ (autorė Patricia Forde, 2015). Edukacija skirta 8–12 klasių mokiniams, jų kalbiniams ir komunikaciniams įgūdžiams stiprinti.

    Į krepšelį
  • 6,00 

    Kvapų akademija skirta vyresniojo amžiaus vaikams (7–12 klasės) ir skiriasi nuo edukacijos ,,Kvapų vaistinė“ skaitoma kūrinio ištrauka (J. Harris knyga ,,Šokoladas“), pažintinės informacijos kiekiu ir pateikimo metodais.

    Kultūrinė edukacija ,,Kvapų akademija“ susieta su literatūra. Ji lavins mokinių literatūros pažinimą ir su tuo susijusius įgūdžius: gerins teksto suvokimo, interpretacijos gebėjimus, skatins įdomesnę teksto analizę ir pan. Tikimės, kad šiuolaikiškas tarpdisciplininis edukacijos formatas pačius mokinius skatins ieškoti naujų ir netikėtų informacijos pristatymų būdų, padės jiems rengiant teminius pranešimus, veiklų pristatymus. Edukacija turi ir pažintinį turinį: mokinius supažindina su kvapais, mados ir kvepalų istorija, moko etiketo bei kvepinimosi protokolo.

    Į krepšelį
  • 6,00 

    Klimato kaita – kaip niekada aktuali problema. Mokslininkų teigimu, turime vienuolika metų šiai ekologinei krizei išspręsti, o tada kelio atgal jau nebebus – plano B tiesiog nėra. Dėl to labai svarbu keisti jaunosios kartos požiūrį į besaikį vartojimą, skatinti mokytis naujų, gamtai palankių įpročių – kad viso pasaulio neištiktų tokia katastrofa, kokia ištiko vietos gyventojus sprogus Černobylio elektrinei.

    „Planas B“ – edukacija ekologijos tema vyresniųjų klasių mokiniams. Jos metu mokiniai ne tik susipažins su žmogaus daroma žala (virtuliai lankysis Černobylyje, stebės vandenynų užterštumo pasekmes), bet ir susipažins su jaunimo iniciatyvomis, naujais ekologijos šalininkų judėjimais, gyvenimo be atliekų filosofija.

    Į krepšelį
  • 5,00 

    Tai edukacija apie madą, kostiumo istoriją ir sėkmingą jauno žmogaus įvaizdį. Edukacijos metu mokiniai susipažins su dalykine apranga, kostiumo detalėmis ir priežastimis, dėl kurių jos atsirado. Jei mokiniai dėvi dalykinio stiliaus mokyklines uniformas, ši edukacija – puiki proga susipažinti su uniforma detaliau. Galbūt žinant aprangos subtilybes, kasdienį privalomą rūbą dėvėti bus lengviau, nes ir kitų šalių mokiniai privalo paisyti aprangos taisyklių?

    Edukacijos medžiaga pritaikyta 2 amžiaus grupėms: 6–8 ir 9–12 klasių mokiniams. Nors iš pirmo žvilgsnio edukacija atrodo patrauklesnė mergaitėms, bet tai tik stereotipas – dalykinė mada paremta vyriško kostiumo mada ir struktūra. O štai sėkmingą įvaizdį susikurti ir gerai išlaikyti egzaminą reikia visiems. Kad įvaizdis gali daug, įrodysime užminę detektyvinę mįslę.

    Į krepšelį
  • 5,00 

    Kaip gražiai padengti stalą namuose ir kaip elgtis restorane? O kaip elgtis kavinėje ar užkandinėje, jeigu jūsų lėkštėje – mėsainiai, sušiai, spagečiai ar pica?

    „Šaukšto Šmaukšto stalo akademijos DIDELIEMS“ edukacijoje 5–12 klasių mokiniai susipažins su stalo etiketu: stalo įrankių naudojimu, tinkamu elgesiu prie stalo, mokysis taisyklingai valgyti jaunimo mėgstamus patiekalus pagal virtuvės šefo Pauliaus Strasevičiaus rekomendacijas, pamatys specialius, Lietuvoje retai naudojamus stalo įrankius.

    Į krepšelį
  • 7,00 

    Daugelis yra girdėję smagų vaikišką juokelį, kuriuo siūloma pirkti dramblį. Bet ar žinome, kiek iš tiesų kainuoja dramblys? Ir ar kiekvienas panorėjęs galėtų jį nusipirkti?

    Finansinio raštingumo pamoka „Pirk dramblį!“ – puiki proga įgyti naujų žinių apie taupymą, skolas, protingo pirkėjo įpročius. Nors viskas skamba labai linksmai ir yra pateikiama žaisminga forma, iš tikrųjų edukacijos metu kalbame apie labai svarbius dalykus. 2015 metais pirmą kartą Lietuvoje tarp kitų raštingumo dalykų (skaitymo, matematikos, gamtos mokslų ir problemų sprendimo) buvo vertinamas moksleivių finansinis raštingumas. Tyrimo rezultatai parodė, kad Lietuvos moksleivių finansinės žinios yra nepakankamos – gerokai žemiau už pasaulio šalių vidurkį. Tarp europiečių lietuviai atsidūrė priešpaskutinėje vietoje.

    Į krepšelį
  • 6,00 

    Nors reklama veikia visų amžiaus grupių žmones, jautriausia tikslinė vartotojų grupė yra paaugliai ir vaikai. O juos rinkodara pasiekia labai lengvai – visi kišenėje nešiojasi po elektroninę parduotuvę mobiliojo telefono pavidalu. Todėl svarbu, kad kiekvienas vaikas ir paauglys kuo anksčiau suprastų reklamos veikimo principus.

    Edukacinė pamoka ,,Kaip veikia reklama“ yra paruošta dviem mokinių kategorijoms: 5–8 ir 9–12 klasių mokiniams. Kiekvienai mokinių grupei parengta atskira vaizdo medžiaga pagal jų mėgstamus produktus, gebėjimus ir brandą: skirtinga vaizdo medžiaga (reklaminiai plakatai ir klipai), socialinės reklamos plakatui formuoti skirta tema, praktinės veiklos priemonės (karpiniai, užrašai, paveikslai).

    Į krepšelį
Uždaryti
Pagal kainą
Kaina:
Atstatyti
Navigacija
Uždaryti

Mano krepšelis

Uždaryti

Mėgstamos prekės

Neseniai peržiūrėti

Uždaryti

Kategorijos