Naujienos Archives | Terra Publica

Naujienos

  • Filtrai
  • Rūšiuoti pagal:
  • 7,99 

    Sveiki atvykę į Magiškų gyvūnų mokyklą! Mokyklą, kuri taip vadinama ne veltui. Jei pasiseks, čia rasi geriausią pasaulyje draugą. Tačiau ne berniuką ar mergaitę, o… magišką gyvūną, kuris tavimi rūpinsis, visada tave išklausys, pamokys ir patars. Ir dar – su tavimi bendraus tik tau vienam suprantama kalba.

    Knyga „Magiškų gyvūnų mokykla. Aukštyn ar žemyn“ – tai penktoji knygų serijos apie Magiškų gyvūnų mokyklą dalis.

    Panelės Kornfyld klasė dalyvauja televizijos viktorinoje „Aukštyn ar žemyn“. Užduotys ne iš lengvųjų, joms įveikti reikia ir sumanumo, ir gudrumo, ir miklumo, ir net grožio! Vaikai viktorinai nuoširdžiai ruošėsi, tad, be jokių abejonių, panelės Kornfyld klasė laimės! Bet ne viskas taip paprasta, kai šou stebi per televizoriaus ekraną ir kai pats jame dalyvauji!

    Į krepšelį
  • 14,99 

    Turbūt daugeliui nėra nieko baisiau nei girdėti vaikų skundus: „Man nuobodu! Nėra, ką veikti!“ Kad taip neatsitiktų, parengėme knygą Pažaiskime”  jums – tėvai, seneliai, mokytojai, auklėtojai, būrelių vadovai. Juk kartais tereikia mažo postūmio iš šalies: nekaltos kibirkštėlės, mažytės idėjos, protingo patarimo ar švelnios rekomendacijos, kad baisusis „Man nuobodu! Nėra, ką veikti!“ bėgtų šalin nė nesidairydamas! Knygoje Pažaiskime” rasite 111 žaidimų: mažiems ir dideliems, ramių ir judrių, tinkamų žaisti namuose ir lauke, per šventes ir šiokiadieniais. Kiekvieną žaidimą galima žaisti atskirai arba įtraukti į didesnį scenarijų: vakarėlio, iškylos, gimtadienio. Daugeliui žaidimų nereikia jokių ypatingų priemonių, o kitiems pakaks to, ko lengva rasti namuose, klasėje, grupėje.

    Lai vaikai žaidžia, siaučia, išdykauja ir džiaugiasi! Juk žaidžiantys vaikai – laimingi vaikai.

    Į krepšelį
  • -25%
    -25%
    RIBOTA
    23,96 

    Ypatingas pasiūlymas! Perkant šį rinkinį dovanų gausite „Magiškų gyvūnų mokyklos“ metodinę medžiagą. Tai pagalbinė priemonė, kuri padės susipažinti su knyga. Šias pratybas sudaro 20 pamokų, kurių metu apžvelgsite turinį, autorių, dailininką, veikėjus, kūrinio dalis ir pan.

    Sveiki atvykę į Magiškų gyvūnų mokyklą!

    Mokyklą, kuri taip vadinama ne veltui. Jei pasiseks, čia rasi geriausią pasaulyje draugą. Tačiau ne berniuką ar mergaitę, o… magišką gyvūną, kuris tavimi rūpinsis, visada tave išklausys, pamokys ir patars. Ir dar – su tavimi bendraus tik tau vienam suprantama kalba.

    Akmenynės mokykloje prasideda nauji mokslo metai. O kartu su jais vienos klasės moksleiviams atskleidžiama didžiulė paslaptis – netoliese veikia Magiškoji gyvūnų krautuvėlė, kurioje savo šeimininkų laukia magiški gyvūnai. Klasėje iš  karto kyla sujudimas. Kuriam mokiniui tokio gyvūno reikia labiausiai? Galbūt naujokei Idai? Gal lėtapėdžiui Beniui? O galbūt mergaičių numylėtiniui Džo?

    Galite būti tikri – pasirodžius magiškiems gyvūnams prasidės patys netikėčiausi nuotykiai! Ar prisijungsi?

    Knyga „Magiškų gyvūnų mokykla“ – istorija, kuri įtikins, kad geriausias draugas gali būti ne tik žmogus, bet ir gyvūnas. Kartais – net magiškas gyvūnas, kuris bendrauja su savo draugu, rūpinasi juo ir visada būna šalia.

    Į krepšelį
  • -13%
    -13%
    RIBOTA
    29,98 

    Enciklopediją „Auksinis protas. Iliustruotoji enciklopedija: 999 klausimai“ sudaro 9 skyriai (Lietuva, geografija, gyvoji gamta, senovės pasaulis, istorija, mokslas, kultūra, garsenybės, įvairenybės), šie suskirstyti į poskyrius. Kiekviename išskirti specialieji klausimai „A lyga“, „???“ ir „Taip. Ne“.

    „A lyga“ – auksiniai klausimai, kuriems įveikti prireiks ne tik žinių, bet ir logikos bei nuovokos.
    „???“ žymimi sudurtiniai klausimai – su dviem ar daugiau užuominų. Tai auksinių klausimų priešingybė, kad juos įveiktum, pakanka žinoti dalį informacijos.
    „Taip. Ne“ – azartiškieji, TV laidos dalyvių mėgstami klausimai. Tikimybė atspėti – net 50 procentų!

    Kortelių žaidimas „Auksinis protas. Startas Nr.1” ir „Auksinis protas. Startas Nr.2” turi po 100 kortelių su 200 klausimų, atsakymų knygelę ir 10 džokerio kortelių, nuo kurių nuskaičius QR kodus smagias užduotis žaidėjams pateiks patys TV žaidimo vedėjai – Arūnas Valinskas ir Andrius Tapinas. Galite rungtis vienas prieš vieną arba sudaryti komandas ir leistis į tikrų tikriausią intelekto kovą. Žaidimo „Auksinis protas. Startas Nr.1” ir „Auksinis protas. Startas Nr.2” kortelės gali būti naudojamos kaip atskiras žaidimas arba papildyti didįjį stalo žaidimą „Auksinis protas. Didysis stalo žaidimas“.

    Į krepšelį

    Liko 39

  • 14,99 

    „Auksinis protas“, startavęs 2014 metais, tarsi aukso karštinė nuvilnijo per Lietuvą. Dabar tai ne tik didžiausia proto mūšių lyga Lietuvoje, bet ir populiarumo rekordus mušantis TV projektas, išmanioji programėlė, stalo žaidimų serija ir knygos.

    Aukso karštinės kaltininkas Arūnas Valinskas mano, kad būtent knygos yra raktas į auksinį protą, tad į enciklopediją atrinko 999 geriausius laidos klausimus. Juk būtent tokios prabos yra gryniausias auksas. Kartu pateikiami išsamesni atsakymų paaiškinimai.

    Enciklopedija „Auksinis protas. Iliustruotoji enciklopedija: 999 klausimai“ gausiai iliustruota nuotraukomis ir meno reprodukcijomis. Iš viso joje net 425 iliustracijos! Enciklopedija pravers ne tik proto mūšių mėgėjams, bet ir šeimoms, mėgstančioms tyrinėti, smalsauti, atrasti.

    Į krepšelį
Uždaryti
Pagal kainą
Kaina:
Atstatyti
Pagal autorių
Navigacija
Uždaryti

Mano krepšelis

Uždaryti

Mėgstamos prekės

Neseniai peržiūrėti

Uždaryti

Smagu jus čia matyti!

Jūsų asmeniniai duomenys bus naudojami užsakymo įvykdymui, patogesniam naršymui šiame tinklalapyje bei kitoms reikmėms, kurios aprašytos mūsų privatumo politikoje.

Jau turite paskyrą?

Uždaryti

Kategorijos