Žaidimai

Rodoma 1–20 iš 27

  • Filtrai
  • Rūšiuoti pagal:
  • -4%
    N
    -4%
    RIBOTA
    20,78  19,98 

    Ypatingas virtualaus knygų ir žaidimų festivalio „RYŠ(K)IAI“ pasiūlymas! Perkant šį rinkinį gausite knygą „Po Lietuvą su šeima“ su knygos ir kortelių žaidimų autoriaus Vytauto Kandroto autografu. Prekių kiekis ribotas. Pasiūlymas galioja iki vasario 28 d.

    „Po Lietuvą su šeima“ – kelionių vadovas, kuriame rasite 25 specialiai šeimai parengtus maršrutus ir daug naudingos informacijos: kaip pasirengti kelionei, ką įdomaus papasakoti mažiesiems, kur papietauti, kur geriausia vieta nusifotografuoti ir netgi ką parsivežti lauktuvių. Jūsų laukia įsimintinos kelionės po didžiuosius miestus, etnografinius regionus, kelionės dviračiais, įdomiausi lankytini objektai ir dar neatrasti Lietuvos kampeliai.

    Žaidimų rinkinys „Įdomiausios kelionės po Lietuvą“ skirtas tiek užkietėjusiems, tiek pradedantiesiems keliautojams, tiek suaugusiesiems, tiek mažesniesiems. Galima žaisti namuose, pakeliui į iškylą ar išvykoje su draugais arba šeima.

    Kompaktiškoje dėžutėje slepiasi net 3 žaidimai:

    1. Viktorina (klausimų žaidimas) – 60 klausimų kortelių, kuriose pateikta po 3 klausimus apie kiekvieną Lietuvos savivaldybę (iš viso 180 klausimų);
    2. Atminties žaidimas („Memo“) – 32 atminties kortelės (16 porų kortelių su žymių lankytinų Lietuvos vietovių nuotraukomis);
    3. Žaidimas „Aš ♥ Lietuvą“ – 18 žemėlapio kortelių su Lietuvos teritorijų kontūrais.

    Gali žaisti nuo 1 iki 6 žaidėjų.

    Į krepšelį
  • -31%
    N
    -31%
    RIBOTA
    28,78  19,98 

    Ypatingas virtualaus knygų ir žaidimų festivalio „RYŠ(K)IAI“ pasiūlymas! Perkant šį rinkinį gausite knygą „Įdomiausios kelionės po Lietuvą. TOP 1000 objektų“ su autoriaus Vytauto Kandroto autografu. Prekių kiekis ribotas. Pasiūlymas galioja iki vasario 28 d.

    „Įdomiausios kelionės po Lietuvą. TOP 1000 objektų“ – tai kompaktiška, sutrumpinta, turistinė kelionių vadovo „Įdomiausios kelionės po Lietuvą“ versija. Šis vadovas – kompaktiško ir patogaus formato turistui skaityti, vartyti ir  kuprinėje saugoti. Knygoje atrinkta „TOP 1000“ lankytinų Lietuvos vietų, 530 nuotraukų, kurios padės atpažinti vietoves ir objektus, net 60 paruoštų maršrutų su žymomis žemėlapiuose, objektų GPS koordinatės ir QR kodai su nuorodomis išsamesnei informacijai.

    Žaidimų rinkinys „Įdomiausios kelionės po Lietuvą“ skirtas tiek užkietėjusiems, tiek pradedantiesiems keliautojams, tiek suaugusiesiems, tiek mažesniesiems. Galima žaisti namuose, pakeliui į iškylą ar išvykoje su draugais arba šeima.

    Kompaktiškoje dėžutėje slepiasi net 3 žaidimai:

    1. Viktorina (klausimų žaidimas) – 60 klausimų kortelių, kuriose pateikta po 3 klausimus apie kiekvieną Lietuvos savivaldybę (iš viso 180 klausimų);
    2. Atminties žaidimas („Memo“) – 32 atminties kortelės (16 porų kortelių su žymių lankytinų Lietuvos vietovių nuotraukomis);
    3. Žaidimas „Aš ♥ Lietuvą“ – 18 žemėlapio kortelių su Lietuvos teritorijų kontūrais.

    Gali žaisti nuo 1 iki 6 žaidėjų.

    Į krepšelį
  • -13%
    N
    -13%
    RIBOTA
    34,57  29,98 

    Ypatingas virtualaus knygų ir žaidimų festivalio „RYŠ(K)IAI“ pasiūlymas! Perkant šį rinkinį gausite knygą „Auksinis protas. Iliustruotoji enciklopedija: 999 klausimai“ su Arūno Valinsko ir Andriaus Tapino autografais. Prekių kiekis ribotas.

    Enciklopediją „Auksinis protas. Iliustruotoji enciklopedija: 999 klausimai“ sudaro 9 skyriai (Lietuva, geografija, gyvoji gamta, senovės pasaulis, istorija, mokslas, kultūra, garsenybės, įvairenybės), šie suskirstyti į poskyrius. Kiekviename išskirti specialieji klausimai „A lyga“, „???“ ir „Taip. Ne“.

    „A lyga“ – auksiniai klausimai, kuriems įveikti prireiks ne tik žinių, bet ir logikos bei nuovokos.
    „???“ žymimi sudurtiniai klausimai – su dviem ar daugiau užuominų. Tai auksinių klausimų priešingybė, kad juos įveiktum, pakanka žinoti dalį informacijos.
    „Taip. Ne“ – azartiškieji, TV laidos dalyvių mėgstami klausimai. Tikimybė atspėti – net 50 procentų!

    Žaidimuose „Auksinis protas. Startas Nr. 1“ ir „Auksinis protas. Startas Nr. 2“ rasite po 100 kortelių su 200 klausimų, atsakymų knygelę ir 10 džokerio kortelių, nuo kurių nuskaičius QR kodus smagias užduotis žaidėjams pateiks patys TV žaidimo vedėjai – Arūnas Valinskas ir Andrius Tapinas. Galite rungtis vienas prieš vieną arba sudaryti komandas ir leistis į tikrų tikriausią intelekto kovą. Kortelės gali būti naudojamos kaip atskiras žaidimas arba papildyti didįjį žaidimą „Auksinis protas. Didysis stalo žaidimas“.

    Į krepšelį
  • -28%
    N
    -28%
    RIBOTA
    34,48  24,98 

    Rinkinį sudaro knyga „Ypatinga Lietuva. Keliaujame po Lietuvos saugomas teritorijas“ ir stalo žaidimas „Ypatinga Lietuva“.

    „Ypatinga Lietuva. Keliaujame po Lietuvos saugomas teritorijas“ – tai trečiasis atnaujintas knygos leidimas. Ši turistinio pobūdžio knyga skirta tiek jaunesniems, tiek vyresniems skaitytojams. Visiems, norintiems pažinti ir atrasti gražiausias Lietuvos vietoves: rezervatus, nacionalinius ir regioninius parkus, – tai, kas vertingiausia mūsų šalies gamtoje.

    Knygoje pateikiamos 5 nacionalinių parkų, 30 regioninių parkų ir 6 rezervatų lankytinos vietos su maršrutų žymomis, žemėlapiais, GPS koordinatėmis ir trumpais kiekvieno objekto aprašymais.

    „Ypatinga Lietuva. Keliaujame po gražiausias Lietuvos vietoves“ – tai paruoštukas įdomiam laisvalaikiui, atrandant ir tyrinėjant saugomas teritorijas, jų gamtą ir kitas vertybes. Keliaukime, atraskime ir grožėkimės.

    Knyga parengta bendradarbiaujant kartu su Valstybine saugomų teritorijų tarnyba prie Aplinkos ministerijos.

    „Ypatinga Lietuva“ – lietuvių kūrėjų parengtas ir išleistas nuotaikingas ir dinamiškas žaidimas supažindins su 5 nacionaliniais ir 30 regioninių šalies parkų, jų išskirtinėmis vertybėmis ir populiariausiais lankytinais objektais.

    Visai šeimai skirtas stalo žaidimas padės turiningai praleisti laisvalaikį, sužinoti apie saugomas Lietuvos teritorijas, retus augalus ir gyvūnus.

    Žaidimo komplektą sudaro:

    • 35 užduočių lapai (5 nacionalinių parkų ir 30 regioninių parkų aprašymai, kuriuose išvardytos išskirtinės kiekvieno parko vertybės),
    • 220 žaidimo kortelių,
    • žaidimo taisyklių knygelė.

    Rekomenduojamas žaidėjų skaičius – 2–8, vidutinė žaidimo trukmė – 30–45 min. Žaidimas skirtas žaidėjams nuo 7 metų ir pritaikytas visai šeimai.

    Į krepšelį
  • -7%
    -7%
    RIBOTA
    30,98  26,99 

    Rinkinį sudaro kortelių žaidimas „Kas ir kodėl?“ ir knyga „Auksinis protas. 4000 klausimų“, kurie tiks ne tik tiems, kurie svajoja išmėginti savo jėgas televizijos studijoje, bet ir azartiškam vakarui su šeima ar draugais.

    „Auksinis protas. 4000 klausimų“ – tai knyga-žaidimas, kurioje rasite daugybę sunkesnių ir lengvesnių klausimų, atitinkančių TV žaidimo formatą: klausimai su trimis atsakymų variantais, klausimai su keturiais atsakymo variantais, žodžių grandinėlės, 20-ies teiginių ir finaliniai klausimai. Galite pagal TV žaidimo taisykles arba susigalvoti naujas. Svarbiausia linksmai ir turiningai praleisti laiką!

    Žaidimas „Kas ir kodėl?“ patiks ne tik proto mūšių mėgėjams, bet ir tiems, kas nori smagiai praleisti laiką vakarėlių metu, kelionėje ar tiesiog namuose su artimaisiais. Žaidžiant „Kas ir kodėl?“ prireiks ne tik žinių ir greitos reakcijos, bet ir išradingumo bei originalumo – be jų „Smūgio“ užduotys net ir protuolių protuoliams gali tapti neįveikiamu riešutėliu.

    Žaidimo komplektą sudaro trijų turų žaidimo kortelės:

    • I turo „1 iš 4“ (100 vnt.);
    • II turo „Taip arba ne“ (25 vnt.);
    • III turo „Dešimtukai“ (25 vnt.);
    • „Išlikimo kovos“ (16 vnt.);
    • „Smūgio“ (15 vnt.) kortelės;
    • 24 taškų žetonai.

    Žaidimas skirtas 2–9 žaidėjams, galima rungtis vienam prieš vieną arba sudaryti komandas.

    Vienos partijos trukmė – apie 30 minučių.

    Į krepšelį
  • -9%
    -9%
    RIBOTA
    44,36  38,39 

    Knyga „1000 klausimų ir atsakymų“, žaidimai „IQ ringas“ Nr. 1, Nr. 2 ir Nr. 3 parengti pagal televizijos projektą „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“.

    Į knygą „1000 klausimų ir atsakymų“ sudėti ne tik išskirtiniai klausimai, skambėję televizijos laidose, bet ir tai, kas netilpo į kadrą: išsamūs atsakymai, įdomūs faktai, loginės užduotys ir jų sprendimo būdai. Tai knyga smalsiems, išradingiems, galvotiems ir šiuolaikiškiems vaikams. Norint įminti jos paslaptis, reikės pasitelkti ir išmaniąsias technologijas, ir žinias, ir loginį mąstymą. Tik skubėti niekur nereikės, nebent patiems nekantriausiems kuo greičiau įveikti visus knygos puslapius.

    „IQ ringas“ – tai lavinamasis edukacinis klausimų ir atsakymų žaidimas. Šiame rinkinyje rasite tris žaidimus „IQ ringas“, kuriuos galite žaisti kaip atskirus žaidimus arba papildyti vieną kitą, nes klausimai ir klausimų numeriai nesikartoja, o tęsiasi toliau!

    Žaidimą „IQ ringas Nr.1“ sudaro 90 kortelių (78 klausimų kortelės, kuriose yra 3 skirtingo sudėtingumo klausimai už 1, 2 arba 3 taškus; 12 kortelių, kurios naudojamos kaip žaidimo lenta) ir atsakymų knygelė. Teisingai atsakęs į klausimą žygiuosi tarsi laidos finalininkas.

    Žaidimus „IQ ringas Nr. 2“ ir „IQ ringas Nr. 3“ sudaro 110 kortelių (90 klausimų kortelių, kuriose yra 3 skirtingo sudėtingumo klausimai, verti 1, 2 arba 3 taškų; 12 kortelių, naudojamų kaip žaidimo lenta, 8 netikėtumo kortelės), atsakymų knygelės ir žaidimo figūrėlės.

    Į krepšelį
  • 17,99 

    Lietuvių kūrėjų parengtas ir išleistas nuotaikingas ir dinamiškas žaidimas „Ypatinga Lietuva“ supažindins su 5 nacionaliniais ir 30 regioninių šalies parkų, jų išskirtinėmis vertybėmis ir populiariausiais lankytinais objektais.

    Visai šeimai skirtas stalo žaidimas padės turiningai praleisti laisvalaikį, sužinoti apie saugomas Lietuvos teritorijas, retus augalus ir gyvūnus.

    Žaidimo komplektą sudaro:

    • 35 užduočių lapai (5 nacionalinių parkų ir 30 regioninių parkų aprašymai, kuriuose išvardytos išskirtinės kiekvieno parko vertybės),
    • 220 žaidimo kortelių,
    • žaidimo taisyklių knygelė.

    Rekomenduojamas žaidėjų skaičius – 2–8, vidutinė žaidimo trukmė – 30–45 min. Žaidimas skirtas žaidėjams nuo 7 metų ir pritaikytas visai šeimai.

    Linkime smagių emocijų, įdomaus laiko žaidžiant ir susipažįstant su Lietuvos nacionaliniais ir regioniniais parkais.

    Į krepšelį
  • 9,79 

    Dėmesio! TV laida „Auksinis protas“ keičia formą (bet ne kokybę!) ir atkeliauja į stalo žaidimų pasaulį. Visus minties galiūnus, logikos mėgėjus ir tiesiog smalsuolius kviečiame prisijungti, pasitikrinti ir plėsti akiratį.

    Žaidimą sudaro 100 kortelių su 200 klausimų, atsakymų knygelė ir 10 džokerio kortelių, nuo kurių nuskaičius QR kodus smagias užduotis žaidėjams pateiks patys TV žaidimo vedėjai – Arūnas Valinskas ir Andrius Tapinas. Galite rungtis vienas prieš vieną arba sudaryti komandas ir leistis į tikrų tikriausią intelekto kovą. Kortelės gali būti naudojamos kaip atskiras žaidimas arba papildyti didįjį žaidimą „Auksinis protas“.

    Į krepšelį
  • 9,79 

    „IQ ringas“ Nr. 3

    Nauja lenta, nauji klausimai, netikėtumo kortelės, žaidimo figūrėlės!

    Tai trečiasis „IQ ringas“. Jį sudaro 270 naujų klausimų iš laidos „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“. Kiekvieną papildymą galite naudoti kaip atskirą žaidimą arba jų korteles maišyti kartu.

    Žaidimą sudaro 110 kortelių (90 klausimų kortelių, kuriose yra po 3 skirtingo sudėtingumo – 1, 2 arba 3 taškų vertės – klausimus; 14 specialiųjų kortelių, iš kurių sudėliojama atnaujinta lenta pagal televizijos projektą; 6 netikėtumo kortelės), atsakymų knygelė ir žaidimo figūrėlės.

    Žaisk žaidimą „IQ ringas 3“ ir kunkuliuojančios emocijos iš „Lietuvos tūkstantmečio vaikų“ filmavimo studijos persikels į tavo namus!

    Į krepšelį
  • 17,99 

    Kortelių žaidimas „Kas ir kodėl?“ yra puiki proga nuo „sofos lygos“ pereiti prie stalo čempionato, nuo kurio – vienas žingsnis iki televizijos studijos ir tikro žaidimo. Žaidimas „Kas ir kodėl?“ nuo šiol bus ne tik TV ekrane, bet ir kiekvieno šio žaidimo gerbėjo namuose kortelių žaidimo formatu. Kortelių žaidimo „Kas ir kodėl?“ autoriai – televizijos žaidimų ir laidų vedėjai, kūrėjai bei prodiuseriai charizmatiškieji Arūnas Valinskas ir Andrius Tapinas, kurie paruošė žaidimą pagal TV projektą „Kas ir kodėl?“.

    Žaidimas patiks ne tik proto mūšių mėgėjams, bet ir tiems, kas nori smagiai praleisti laiką vakarėlių metu, kelionėje ar tiesiog namuose su artimaisiais. Žaidžiant „Kas ir kodėl?“ prireiks ne tik žinių ir greitos reakcijos, bet ir išradingumo bei originalumo – be jų „Smūgio“ užduotys net ir protuolių protuoliams gali tapti neįveikiamu riešutėliu.

    Komplektą sudaro trijų turų žaidimo kortelės:

    • I turo „1 iš 4“ (100 vnt.);
    • II turo „Taip arba ne“ (25 vnt.);
    • III turo „Dešimtukai“ (25 vnt.);
    • „Išlikimo kovos“ (16 vnt.);
    • „Smūgio“ (15 vnt.) kortelės;
    • 24 taškų žetonai.

    Žaidimas skirtas 2–9 žaidėjams, galima rungtis vienam prieš vieną arba sudaryti komandas.

    Vienos partijos trukmė – apie 30 minučių.

    Į krepšelį
  • 9,79 

    Žaidimų rinkinys „Įdomiausios kelionės po Lietuvą“ skirtas tiek užkietėjusiems, tiek pradedantiesiems keliautojams, tiek suaugusiesiems, tiek mažesniesiems. Galima žaisti namuose, pakeliui į iškylą ar išvykoje su draugais arba šeima.

    Kompaktiškoje dėžutėje slepiasi net 3 žaidimai:

    1. Viktorina (klausimų žaidimas) – 60 klausimų kortelių, kuriose pateikta po 3 klausimus apie kiekvieną Lietuvos savivaldybę (iš viso 180 klausimų);
    2. Atminties žaidimas („Memo“) – 32 atminties kortelės (16 porų kortelių su žymių lankytinų Lietuvos vietovių nuotraukomis);
    3. Žaidimas „Aš ♥ Lietuvą“ – 18 žemėlapio kortelių su Lietuvos teritorijų kontūrais.

    Gali žaisti nuo 1 iki 6 žaidėjų.

    Į krepšelį
  • 11,99 

    Pagaliau Ūkė Pūkė namuose viena. Mažylė nušlepsi koridoriumi, atsisėda ant laiptų turėklo ir pasileidžia žemyn.  Taip leistis labai smagu, atrodo, kad skrendi! Čiūžt, oi, bumt! Tiesiai į milžinišką dėžę! Kaip iš jos išsikapstyti mažutei pelėdžiukei?

    Ar girdėjai sakant „nėra padėties be išeities“? Ūkė Pūkė dabar šį posakį puikiai supranta. Išeitis yra visada. Jei negali pakeisti aplinkybių, tereikia pakeisti požiūrį.

    „Ūkė Pūkė randa išeitį“ – tai antroji knyga apie smalsią ir išmintingą pelėdžiukę Ūkę Pūkę. Knyga nominuota Latvijos geriausios knygos vaikams apdovanojimui. Knygoje rasite ne tik smagią istoriją, bet ir edukacinę pamoką bei šešėlių teatro lėlę.

    Knygos leidimas iš dalies finansuotas pagal ES programą „Kūrybiška Europa“. Knyga išleista įgyvendinant projektą „Knygos ateities lyderiams“.

    Į krepšelį
  • 9,79 

    Dėmesio! TV laida „Auksinis protas“ keičia formą (bet ne kokybę!) ir atkeliauja į stalo žaidimų pasaulį. Visus minties galiūnus, logikos mėgėjus ir tiesiog smalsuolius kviečiame prisijungti, pasitikrinti ir plėsti akiratį.

    Žaidimą sudaro 100 kortelių su 200 klausimų, atsakymų knygelė ir 10 džokerio kortelių, nuo kurių nuskaičius QR kodus smagias užduotis žaidėjams pateiks patys TV žaidimo vedėjai – Arūnas Valinskas ir Andrius Tapinas. Galite rungtis vienas prieš vieną arba sudaryti komandas ir leistis į tikrų tikriausią intelekto kovą. Kortelės gali būti naudojamos kaip atskiras žaidimas arba papildyti didįjį žaidimą „Auksinis protas“.

    Į krepšelį
  • 9,79 

    NAUJI klausimai, netikėtumo kortelės, žaidimo figūrėlės!

    Rankose laikai „IQ ringo“ papildymą – net 270 naujų klausimų! O geriausia tai, kad šį papildymą galima naudoti kaip visiškai atskirą žaidimą!

    Žaidimą sudaro 110 kortelių (90 klausimų kortelių, kuriose yra 3 skirtingo sudėtingumo klausimai, verti 1, 2 arba 3 taškų; 12 kortelių, naudojamų kaip žaidimo lenta, 8 netikėtumo kortelės), atsakymų knygelė ir žaidimo figūrėlės.

    Išbandyk žaidimą „IQ ringas“ – ir karštos emocijos iš „Lietuvos tūkstantmečio vaikų“ filmavimo studijos persikels į tavo namus.

    Į krepšelį
  • 9,79 

    Svajoji dalyvauti TV žaidime „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“? Nori sužinoti, kaip jaučiasi viktorinos dalyviai? Manai, kad žinai atsakymus į užduodamus klausimus?

    Išbandyk žaidimą „IQ ringas“ ir karštos emocijos iš filmavimo studijos persikels į tavo namus!

    Žaidimą sudaro 90 kortelių (78 klausimų kortelės, kuriose yra 3 skirtingo sudėtingumo klausimai už 1, 2 arba 3 taškus; 12 kortelių, kurios naudojamos kaip žaidimo lenta) ir atsakymų knygelė. Teisingai atsakęs į klausimą žygiuosi tarsi laidos finalininkas.

    Kaip kortelių žaidimą „IQ ringas“ vertina ilgamečiai projekto „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“ dalyviai? Atsakymą rasite: https://bit.ly/2YHlFAy

    Į krepšelį
  • 11,99 

    Ar kada teko gelbėti į bėdą pakliuvusį draugą? Net neabejoju, kad teko. O organizuoti tarptautinę paiešką? Ne? Paklausykite, kas kartą nutiko Kristupui.

    Grįžęs po atostogų užsienyje Kristupas suprato, kad neteko savo geriausios draugės, žaislinės pelėdžiukės Ūkės Pūkės. Kol berniukas vadovavo gelbėjimo misijai, Ūkė Pūkė irgi nesnaudė. Mažylė ieškojo kelio namo, tačiau kaip jį surasti, jei esi toks mažas ir nieko nežinai?

    Perskaitę knygelę vaikai ne tik išgirs apie Ūkės Pūkės nuotykius, bet ir sužinos, kaip elgtis pasiklydus. O išmokę svarbią pamoką galės pažaisti lėlių teatrą.

    Knygoje rasite lėlių teatro sceną, keičiamą scenovaizdį ir pagrindinius istorijos veikėjus-lėles.

    Į krepšelį
  • 54,99 

    Konstruktorius Triqo School Box 300 mix.

    300 kaladėlių paketas (180 trikampių ir 120 kvadratų).

    Į krepšelį
  • 99,99 

    Konstruktorius Triqo School XXL Box 600 mix

    Į krepšelį
  • 11,99 

     

    „Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės pilys“ – „pop up“ knyga, kuri kiekvieną skaitytoją paskatins leistis į nepamirštamą kelionę po Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės teritorijoje stovėjusias pilis ir tvirtoves. Versdami knygą galėsite stebėti, kaip prieš akis iškyla pilys, kaip juda senoviniai pabūklai, iš arti patyrinėti, kas slepiasi už tvirtų pilių ir tvirtovių sienų. Judančios detalės, stalo žaidimai, spalvingos iliustracijos, įdomūs ir negirdėti faktai apie pilis – visa tai rasite vienoje knygoje!

    Knyga skirta vaikams nuo 7 metų!

    Į krepšelį
  • 11,99 

     

    Eismas – tai interaktyvi knyga apie saugų eismą, skirta vaikams, besimokantiems 2–5 klasėse. Eismo istorija, įvairios transporto priemonės, kelio ženklai, kelių, tiltų įvairovė ir saugaus eismo dalyvio pradžiamokslis – nuo šiol visa tai vienoje knygoje.
    Mokytis kelių eismo taisyklių įdomiau, kai galima pačiam keisti šviesoforo signalus, skubėti į pagalbą sužeistajam savo sukonstruotu gaisriniu automobiliu ar pasisvečiuoti kelio ženklų namuose. O su bendraamžiais Digne, Dominyku bei šuneliu Rokiu – dar ir gerokai smagiau! Verskite knygos puslapius, raskite daugybę iškylančių, judančių, atverčiamų detalių, po kuriomis slepiasi įdomūs faktai ir linksmasis Taškius Pataškius.
    Skaitykite, domėkitės, atlikite smagias užduotis ir tapkite pareigingais eismo dalyviais!

    Knygoje rasite:
    • 10 temų apie eismą
    • daugiau nei 30 priedų ir įklijų
    • 2 stalo žaidimus
    • spalvingų lipdukų lapą
    • 3D šviesoforo modelį
    • gaisrinio automobilio modelį

    Knyga skirta vaikams nuo 7 metų!

    Į krepšelį
  • 1
  • 2

Uždaryti
Pagal autorių
Navigacija
Uždaryti

Mano krepšelis

Uždaryti

Mėgstamos prekės

Neseniai peržiūrėti

Uždaryti

Smagu jus čia matyti!

Jūsų asmeniniai duomenys bus naudojami užsakymo įvykdymui, patogesniam naršymui šiame tinklalapyje bei kitoms reikmėms, kurios aprašytos mūsų privatumo politikoje.

Jau turite paskyrą?

Uždaryti

Kategorijos