Įdomiausios kelionės po Europą | Terra Publica

Įdomiausios kelionės po Europą

21,49

Kelionių vadovas skirtas kiekvienam keliaujančiam ar dar tik planuojančiam savo pirmąją kelionę į neaplankytą šalį. Keliavimas istoriškai ir geografiškai turtingoje Europoje – tai puiki galimybė susipažinti su daugybe kultūrų, pasiklausyti vietinių pasakojamų istorijų, pasinerti į spalvingą gastronomijos pasaulį.

Neabejotinai ši knyga kiekvienam gali padėti atrasti mėgstamiausias šalis ir vietoves, į kurias visada būtų miela sugrįžti!

Knygoje rasite:

• 50 kruopščiai atrinktų maršrutų, padėsiančių atrasti gražiausias Europos vietas;
  • daugiau nei 700 nuotraukų, kuriose užfiksuoti gražiausi objektai ir gamtos kampeliai;
  • aprašomų maršrutų šalių pagrindinę informaciją;
  • žemėlapius prie kiekvieno maršruto, padėsiančius orientuotis kelionėje;
  • daugiau nei 20-ies knygos bendraautorių įspūdžius, rekomendacijas ir patarimus.
+ -

Knygoje „Įdomiausios kelionės po Europą“ pateikta 50 įdomiausių maršrutų po Europą, kuriuose išskirti gražiausi šalių objektai. Knygos autoriai dalijasi rekomendacijomis, patarimais. Prie aprašomų maršrutų pateikiama bendroji informacija apie valstybę. Leidinys iliustruotas reprezentatyviomis nuotraukomis, žemėlapiais.

Sudarytojas

Vytautas Kandrotas – leidėjas, fotografas, keliautojas ir kelionių po Lietuvą vadovų sudarytojas ir bendraautorius. „Už ypatingus nuopelnus Lietuvos turizmui“ įvertintas garbės ženklu – Turizmo kryžiumi.

Autoriai

Arūna Kaminskienė (Airija, Austrija): „Keliauju nuo vaikystės. Keliavimas turi nepakartojamo žavesio – nuolat keičiasi peizažai, aplinka, kvapai, garsai ir skoniai, net kalba. Mėgstu pati planuoti keliones, prioritetas – ne masinio turizmo vietos, o mažiau žinomos arba net visai negirdėtos. Kelionės man yra galimybė pamatyti pasaulio ir surinkti savo įdomių istorijų kolekciją. Kelionių aprašymais, naudinga informacija ir įspūdžiais dalijuosi savo tinklaraštyje.“

Dalia Smagurauskaitė (Belgija, Vokietija): „Esu rašytoja, keliautoja ir kelionių žurnalistė. Kelionių publicistikos knygose pasakojau apie Italiją, romane nusikėliau į deimantų sostinę Antverpeną ir karščiu dvelkiantį Maroką. Tačiau mano kelionių žemėlapis driekiasi plačiau: nuo Lietuvos iki Vokietijos ir Belgijos, kurių maršrutais dalijuosi, nuo JAV iki Omano ir Saudo Arabijos. Keliaudama visada ieškau unikalių vietų ir įspūdžių – tikiuosi, kad mano parengti maršrutai prisidės prie jūsų unikalių patirčių.“

Dainius Kinderis (Jungtinė Karalystė, Lenkija, Ispanija, Islandija): „Džiaugiuosi, kad savarankiškai keliauti pradėjau byrant vizų režimams, sienoms ir diplomatinei biurokratijai. Tai leido pajusti, ką reiškia laisvė keliauti be suvaržymų. Keliauju jau 25 metus, per tą laiką aplankiau 110 šalių. Vienose teko pagyventi pusmetį ar metus, kitas tik pamatyti akies krašteliu. Maroko pietuose bėgau nuo į mane akmenis mėtančių vaikų, Benine dalyvavau animistinėse gyvačių gaudymo apeigose, Filipinuose ryžių saujele dalijausi su sukilėlių armijos kareiviais, o Sacharoje teko suprasti, kas yra tikras miražas.“

Jolanta ir Dalius Poškai (Škotija, Italija): „Kelionių liga užsikrėtėme gyvendami Londone – susisiekimas su pasauliu buvo idealus, tad būtų buvusi nuodėmė nekeliauti. Palikę Londoną, pusmetį keliavome po Europą ir Pietryčių Aziją – ir tai buvo nuostabi patirtis. Naujus namus susikūrėme Škotijoje, o šio krašto gamtos grožį atrandame keliaudami kemperiu. Kelionės ir žygiai gamtoje – mūsų gyvenimo variklis.“

Evelina Kvartūnaitė (Nyderlandai): „Kelionės yra mano identiteto dalis. Daugiausia keliavau dirbdama prie socialinių projektų, edukacijos srityje. Gyvenu Amsterdame, bet daug laiko praleidau Turkijoje, Šiaurės Afrikoje, Balkanuose, Artimuosiuose Rytuose. Kelionėse mėgstu tyrinėti vietinius papročius, bendrauti su paprastais žmonėmis ir nuklysti į turistams mažiau žinomas vietas.“

Vytautas Kandrotas (Prancūzija): „Esu kelionių žurnalistas, populiarių kelionių vadovų „Įdomiausios kelionės po Lietuvą“ ir šio leidinio sudarytojas. Prie šios knygos rengimo pakviečiau prisidėti būrį patyrusių keliautojų, o pats pasilikau mylimiausią šalį – Prancūziją. Po šį kraštą keliauju nuo 1999 m. ir stengiuosi jame apsilankyti kasmet. 2019 m. parašiau knygą „Pažink Prancūziją“. Visa šalis verta turistų dėmesio, bet šiame leidinyje pateikiu septynis maršrutus po regionus, kurių trauka mane prikvietė apsilankyti ne kartą.“

Ilona Gričialauskaitė (Čekija, Vokietija, Slovėnija): „Mano kelionių aistra užgimė dar tada, kai keliauti galėjau tik vartydama žurnalus su nuotraukomis iš įvairių pasaulio kampelių. Dabar už nugaros daugiau nei 20 metų gido, kelionių vadovo darbo patirtis. Kelionės man yra poilsis, darbas ir gyvenimo būdas. Visada smagu atrasti naujų vietų pačiai ir savo žiniomis bei potyriais pasidalyti su kitais. Mano rašyti straipsniai publikuojami portale „Etaplius“, žurnale „Kelionės ir pramogos“ ir asmeninėje „Instagram“ paskyroje.“

Augustinas Žemaitis (Lenkija, Rumunija): „Trokštu pažinti pasaulį, todėl kasmet apie šešis mėnesius praleidžiu užsienyje, dirbdamas internetu. Esu buvęs visose Europos valstybėse, iš viso aplankęs per 120 šalių. Apie visus atradimus ir patirtis pasakoju savo interneto svetainėje. Joje – daugiau nei 100 šalių aprašymai, kelionių patarimai. Iš viso jau per 400 straipsnių kelionių tema! Visame pasaulyje ieškau vietų, susijusių su Lietuvos istorija, ir apie jas rašau interneto svetainėje www.gabaleliailietuvos.lt.“

Monika Suboč ir Aleksandras Postarnakas (Lenkija, Latvija): „2020 m. išpildėme savo svajonę – įsigijome VW T4 autobusiuką ir perdarėme jį į kemperį. Juo jau keliavome po Lietuvą, Latviją, Lenkiją, Slovakiją ir Italiją. Po kiekvienos kelionės kemperį tobuliname, o proceso įdomybėmis ir patarimais dalijamės „Instagram“. Ruošiamės ilgesnėms kelionėms po šiltus kraštus!“

Vidimantas Bumelis (Slovakija, Italija, Portugalija, Norvegija): „Abu su žmona Skaidra esame patyrę keliautojai ir orientacininkai. Keliones planuojame patys ir keliaujame savarankiškai. Pasirengimas suteikia ne ką mažiau malonumo nei pati kelionė. Jei tik įmanoma, keliones po dar nelankytus kraštus bandome derinti su dalyvavimu vietinėse orientavimosi sporto varžybose ir vaikščiojimu po kalnus. Esame aplankę nemažai Europos šalių, Jordaniją, Turkiją. Labai patinka keliauti Viduržemio jūros salose, Kanaruose, Madeiroje, Azoruose.“

Dainius Babilas (Šveicarija, Juodkalnija): „Kelionės, kalnų žygiai ir alpinizmas man reiškia ne tik laisvalaikį. Nuolat derinu darbus ir keliones, kad mokyčiausi, įgyčiau naujų žinių ir gebėjimų, – toks mano gyvenimo būdas. Mėgstu suburti žmones imtis iššūkių, kartu įveikti netradicinius maršrutus. Nuo 2001 m. dirbau kelionių vadovu ir gidu 39 užsienio valstybėse, pasiekiau 43 šalių aukščiausias viršūnes. Su šeima aplankėme visas Europos valstybes. 2016 m. pabuvojau 40 šalių. Rašau straipsnius, fotografuoju ir nuolat ieškau naujų idėjų.“

Dana Loher (Vokietija): „Pakrantės smėlis, kojas glostančios bangos. Nesvarbu, kur – Lietuvoje, Italijoje, Ispanijoje. Dideli ir maži atradimai. Nesvarbu, kokie – gamtos, kultūros, gastronominio paveldo. Kartais net namų jausmas. Nesvarbu, kur – Čekijoje, Austrijoje, Lenkijoje. Kiekvienas kraštas unikalus, nuostabus ir magiškas. Esu keliautoja, vaikščiotoja ir gerų knygų mėgėja, knygos „Žydrojo dangaus kraštas Bavarija“ bendraautorė. Jau daugiau nei 15 metų gyvenu Bavarijoje. Tad su vyru naudojamės privilegija, jog viskas arti, ir daug keliaujame po Vokietiją.“

Evelina Pranckevičienė (Vokietija): „Visada sakiau, kad aš tikrai niekur neemigruosiu. Tačiau nutiko atvirkščiai ir nuo 2017 m. gyvenu Vokietijoje. Vos atvykusi įsimylėjau šią šalį! Tai nuostabi vieta ne tik gyventi, bet ir keliauti. Kasmet stengiuosi aplankyti kuriuos nors Vokietijos kampelius. Viena mylimiausių vietų, į kurią vykstu kasmet, – Mozelio slėnis.“

Anželika ir Rimvydas Laužikai (Graikija): „Esame kultūros paveldo tyrinėtojai Anželika ir Rimvydas. Su šeima į Graikiją keliaujame nuo 2010 m. ir aplankėme visus šios šalies regionus bei kai kurias salas. Mūsų patirti įspūdžiai ir pastebėjimai sugulė į knygą „Graikija. Alyvmedis, vynmedis ir laivas“. Pastebėjome, kad geriau pažįstant kraštą jame keliauti kaskart vis įdomiau, o pažinimas gilėja, nes atrandame unikalių, mažiau žinomų Graikijos vietų, sutinkame nuostabių žmonių. Kelionės tęsiasi iki dabar ir jomis dar niekad nenusivylėm.“

Greta Simananavičienė (Ispanija): „Kartu su vyru Nerijumi keliaujame daugiau nei 10 metų. Turistaudami Europoje ne kartą lankėmės Ispanijoje, bet Andalūzijos regioną praleisdavome. Tačiau 2019 m. kelionė nulėmė, jog vėliau persikėlėme čia gyventi ir iki šiol nepailstame keliauti po šį regioną. Savo įspūdžiais, patarimais ir įamžintais nuostabiais Andalūzijos vaizdais dalijuosi tinklaraštyje ir socialiniame tinkle „Instagram“.“

Viktorija Gorytė (Italija): „Pirmą kartą lankomas Milanas užbūrė nepaprastu grožiu, laisvės pojūčiu ir unikalumu. Keli studijų mėnesiai Šiaurės Italijos sostinėje leido kiekvieną savaitgalį išnaudoti kelionėms po šalį. Šiandien jau skaičiuoju kelerius metus Milane, tačiau lankomos naujos ar jau matytos Šiaurės Italijos vietovės nenustoja stebinti. Su dideliu džiaugsmu dalijuosi kelionių nuotraukomis ir trumpais komentarais apie Italiją, italus ir jų kasdienybę savo „Instagram“ paskyroje.“

Inga Pilipaitytė (Portugalija): „Kelionės man visada buvo geriausia investicija, įkvėpimo ir energijos šaltinis. Niekada nepraleidžiu progos leistis į naują nuotykį. Džiaugiuosi, kad gyvenime pavyko suderinti aistrą keliauti su profesine veikla ir dirbant Lietuvos kelionių organizatorių atstove pagyventi įvairiose valstybėse, jas vadinti namais. Portugalija yra viena iš tų, kurios sužavėjo nuo pat pirmo žvilgsnio pro lėktuvo langą. Socialiniame tinkle „Instagram“ dalijuosi kelionių nuotraukomis ir įspūdžiais.“

Virginija Pupeikytė-Dzhumerova (Bulgarija): „Daugiau nei 8 metus gyvenu Bulgarijoje. Prieš išvykdama iš Lietuvos dirbau žurnalistinį darbą, vėliau teko keisti profesiją – tapau desertų meistre. Saldumynai, nuotykiai virtuvėje, juokingi kritiški pastebėjimai apie bulgarus ir trumpos kelionės po Balkanus susijungia mano kuriamame dienoraštyje „Tekstoranas“.“

Deimantė Kaminskaitė-Danilovienė (Kroatija, Estija): „Kelionės – tai nuostabus patyrimas, kurio metu galima pažinti, pamatyti, užuosti, pajausti, paragauti, išgyventi. Manau, visur, kur keliaujame, yra daugybė ypatingų vietų, tik reikia plačiau atsimerkti ir mėgautis tuo. Keliones svetur ir Lietuvoje organizuoju pati, o savo įspūdžiais, patarimais bei viskuo, kas gali būti naudinga tiek pradedantiems keliauti, tiek užkietėjusiems keliauninkams, dalijuosi socialiniame tinkle „Instagram“. Kuriu savo kelionių tinklaraštį „Deimantės kelionės“.“

Arūnas Bliūdžius (Danija, Švedija, Laplandija): „Nuo pat Sąjūdžio laikų domiuosi Baltoskandijos geopolitine erdve (Baltijos ir Skandinavijos šalimis). Tai – mano darbas, pomėgis ir laisvalaikis. Nuo 1991 m. iki 2010 m. mano pagrindinė veikla buvo susijusi su Baltoskandijos akademija, kuri puoselėjo šią Lietuvos geografijos tėvo prof. Kazio Pakšto idėją. Domiuosi kultūra, istorija, teatru, krikščionybe. Manau, kad baltai, finai ir skandinavai turi daug įvairių sąsajų, todėl turime pažinti mūsų regiono tautų namus. Nuo 1998 m. dirbu kelionių po Baltoskandijos kraštus gidu ir vadovu.“

Klientų atsiliepimai

Atsiliepimai

Dar nėra atsiliepimų.

Būk pirmas palikęs atsiliepimą “Įdomiausios kelionės po Europą”

Ieškoti pagal kategoriją
Navigacija

Mano krepšelis

Mėgstamos prekės

Neseniai peržiūrėti

Smagu jus čia matyti!

Jūsų asmeniniai duomenys bus naudojami užsakymo įvykdymui, patogesniam naršymui šiame tinklalapyje bei kitoms reikmėms, kurios aprašytos mūsų privatumo politikoje.