Rodoma 41–60 iš 323

  • Filtrai
  • Rūšiuoti pagal:
  • -13%
    -13%
    RIBOTA
    26,99 

    Rinkinį sudaro kortelių žaidimas „Kas ir kodėl?“ ir knyga „Auksinis protas. 4000 klausimų“, kurie tiks ne tik tiems, kurie svajoja išmėginti savo jėgas televizijos studijoje, bet ir azartiškam vakarui su šeima ar draugais.

    „Auksinis protas. 4000 klausimų“ – tai knyga-žaidimas, kurioje rasite daugybę sunkesnių ir lengvesnių klausimų, atitinkančių TV žaidimo formatą: klausimai su trimis atsakymų variantais, klausimai su keturiais atsakymo variantais, žodžių grandinėlės, 20-ies teiginių ir finaliniai klausimai. Galite pagal TV žaidimo taisykles arba susigalvoti naujas. Svarbiausia linksmai ir turiningai praleisti laiką!

    Žaidimas „Kas ir kodėl?“ patiks ne tik proto mūšių mėgėjams, bet ir tiems, kas nori smagiai praleisti laiką vakarėlių metu, kelionėje ar tiesiog namuose su artimaisiais. Žaidžiant „Kas ir kodėl?“ prireiks ne tik žinių ir greitos reakcijos, bet ir išradingumo bei originalumo – be jų „Smūgio“ užduotys net ir protuolių protuoliams gali tapti neįveikiamu riešutėliu.

    Žaidimo komplektą sudaro trijų turų žaidimo kortelės:

    • I turo „1 iš 4“ (100 vnt.);
    • II turo „Taip arba ne“ (25 vnt.);
    • III turo „Dešimtukai“ (25 vnt.);
    • „Išlikimo kovos“ (16 vnt.);
    • „Smūgio“ (15 vnt.) kortelės;
    • 24 taškų žetonai.

    Žaidimas skirtas 2–9 žaidėjams, galima rungtis vienam prieš vieną arba sudaryti komandas.

    Vienos partijos trukmė – apie 30 minučių.

    Į krepšelį
  • -9%
    -9%
    RIBOTA
    38,39 

    Knyga „1000 klausimų ir atsakymų“, žaidimai „IQ ringas“ Nr. 1, Nr. 2 ir Nr. 3 parengti pagal televizijos projektą „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“.

    Į knygą „1000 klausimų ir atsakymų“ sudėti ne tik išskirtiniai klausimai, skambėję televizijos laidose, bet ir tai, kas netilpo į kadrą: išsamūs atsakymai, įdomūs faktai, loginės užduotys ir jų sprendimo būdai. Tai knyga smalsiems, išradingiems, galvotiems ir šiuolaikiškiems vaikams. Norint įminti jos paslaptis, reikės pasitelkti ir išmaniąsias technologijas, ir žinias, ir loginį mąstymą. Tik skubėti niekur nereikės, nebent patiems nekantriausiems kuo greičiau įveikti visus knygos puslapius.

    „IQ ringas“ – tai lavinamasis edukacinis klausimų ir atsakymų žaidimas. Šiame rinkinyje rasite tris žaidimus „IQ ringas“, kuriuos galite žaisti kaip atskirus žaidimus arba papildyti vieną kitą, nes klausimai ir klausimų numeriai nesikartoja, o tęsiasi toliau!

    Žaidimą „IQ ringas Nr.1“ sudaro 90 kortelių (78 klausimų kortelės, kuriose yra 3 skirtingo sudėtingumo klausimai už 1, 2 arba 3 taškus; 12 kortelių, kurios naudojamos kaip žaidimo lenta) ir atsakymų knygelė. Teisingai atsakęs į klausimą žygiuosi tarsi laidos finalininkas.

    Žaidimus „IQ ringas Nr. 2“ ir „IQ ringas Nr. 3“ sudaro 110 kortelių (90 klausimų kortelių, kuriose yra 3 skirtingo sudėtingumo klausimai, verti 1, 2 arba 3 taškų; 12 kortelių, naudojamų kaip žaidimo lenta, 8 netikėtumo kortelės), atsakymų knygelės ir žaidimo figūrėlės.

    Į krepšelį
  • -12%
    -12%
    RIBOTA
    42,59 

    Dėmesio! TV laida „Auksinis protas“ keičia formą (bet ne kokybę!) ir atkeliauja į stalo žaidimų pasaulį. Visus minties galiūnus, logikos mėgėjus ir tiesiog smalsuolius kviečiame prisijungti, pasitikrinti ir plėsti akiratį. Galite rungtis vienas prieš vieną arba sudaryti komandas ir leistis į tikrų tikriausią intelekto kovą. „Auksinis protas. Startas Nr. 1“ ir „Auksinis protas. Startas Nr. 2“ kortelės gali būti naudojamos kaip atskiri žaidimai arba papildyti žaidimą „Auksinis protas. Didysis stalo žaidimas“.

    „Auksinio proto“ stalo žaidimų rinkinį sudaro:

    • Auksinis protas. Didysis stalo žaidimas
    • Auksinis protas. Startas Nr. 1
    • Auksinis protas Startas Nr. 2

    Žaidimus „Auksinis protas. Startas Nr. 1“ ir „Auksinis protas. Startas Nr. 2“ sudaro 100 kortelių su 200 klausimų, atsakymų knygelė ir 10 džokerio kortelių, nuo kurių nuskaičius QR kodus smagias užduotis žaidėjams pateiks patys TV žaidimo vedėjai – Arūnas Valinskas ir Andrius Tapinas. Žaidimai skirti 1–6 žaidėjams.

    „Auksinis protas. Didysis stalo žaidimas“ – komandinis intelektinis žaidimas. Jo tikslas – pereiti tris atkrentamuosius turus ir finale susikauti su stipriausiu varžovu. Pirmieji du turai – komandiniai, trečiasis ir finalas skirti asmeninėms proto kovoms. Žaidime net 1300 klausimų iš gyvosios gamtos, istorijos, išradimų, kultūros, astronomijos ir pan. sričių. Azarto, netikėtumo ir smagaus juoko žaidimui suteikia džokerio kortelės, nuo kurių nuskaičius QR kodus užduotis žaidėjams pateikia patys TV žaidimo vedėjai – Arūnas Valinskas ir Andrius Tapinas.

    Į krepšelį
  • 7,99 

    „Magiškų gyvūnų mokykla. Į kelionę!“ – tai ketvirtoji knygų serijos apie Magiškų gyvūnų mokyklą dalis.

    Ji taip vadinama ne veltui. Jei tau nusišypsos laimė, čia rasi geriausią pasaulyje draugą. Tačiau ne berniuką ar mergaitę, o… magišką gyvūną! Gyvūną, kuris tavimi rūpinsis, visada tau padės ir mokės kalbėti. Neblogai, tiesa?

    Mokytoja panelė Kornfyld užklumpa Silą darant negražius darbelius. Už tai jį turėtų išmesti iš mokyklos! Bet ne – Silas apdovanojamas! Jis gauna magišką gyvūną – krokodilą Riką iš Floridos.

    Tik ar tikrai šįkart magiškas gyvūnas yra dovana? Rikas įžūlus, nuolat įsivelia į bėdas, o jam iš burnos nekaip kvepia. Gal tokia Silo bausmė?

    Atrodo, kad magiški nuotykiai dar tik įsibėgėja!

    Serijos 1 knyga čia.
    Serijos 2 knyga čia.
    Serijos 3 knyga čia.

    Į krepšelį
  • 13,99 

    „Visur gera, bet namuose geriausia!“ Šie senolių išminties žodžiai turbūt tiksliausiai nusako DIDŽIOSIOS JAUKIŲ NAMŲ KNYGOS turinį. Ką daryti, kad namuose būtų jauku, gera, patogu, saugu, sveika?

    365 idėjos ir patarimai padės jums lengviau susitvarkyti buitį, atnaujinti ar pakeisti interjerą, sukurti jaukią atmosferą namuose. Knygoje rasite visko: nuo Kalėdų eglutės istorijos, kavos virimo patarimų, vonioje auginamų gėlių aprašymų iki natūralių valiklių gamybos būdų, spalvų derinimo interjere subtilybių, virtuvės baldų išdėstymo gudrybių ir kt.

    Ši knyga padės jums susikurti pačius jaukiausius namus, apie kokius svajojate!

    Į krepšelį
  • 13,99 

    Pasakos sekamos nuo neatmenamų laikų. Jos yra tautos išminties lobynas, į kurį senoliai pririnko ne tik įstabiausių istorijų, bet ir žinų, patarimų. O kad pasakos netaptų nuobodžių pamokslų rinkiniu, jas apipynė nuotykiais.

    Dabartinis pasaulis labai skiriasi nuo to, kuriame pasakos buvo sukurtos. Nenuostabu, kad šiuolaikiniai vaikai daugelio jų žodžių ar jose vaizduojamų dalykų nesupranta.

    Į knygą atrinktos pasakos perrašytos bendrine kalba, kad visi, tiek maži, tiek dideli, jas suprastų ir pamėgtų. O gal kartu ir senolių išminties pasisemtų.

    Knygoje „Aukso tiltas“ rasite neregėtų negirdėtų lietuvių liaudies pasakų apie:

    • karalaites, slibinus ir narsius jaunikaičius;
    • gudruolius ir kvailius;
    • išmintingus žvėris.
    Į krepšelį
  • 11,99 

    SSRS pertvarkos (Perestroikos) laikotarpis plačiai nagrinėtas Rusijos, Vakarų Europos šalių bei JAV autorių. Lietuvoje iki šiol ši tema nebuvo išsamiai analizuojama. Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataras dr. Albertas Šimėnas pirmasis savo knygoje SSRS PERTVARKA (PERESTROIKA) aptaria SSRS politinės, ekonominės sistemos pertvarkos (Perestroikos) 1985–1991 metais laikotarpį. Išsami Perestroikos nuostatų, jų įgyvendinimo eigos, galutinių rezultatų apžvalga, Lietuvos, Vakarų šalių bei Rusijos analitikų pateiktų SSRS žlugimo priežasčių, Perestroikos vertinimo versijų analizė leidžia visapusiškai apžvelgti SSRS pertvarkos procesą, atvėrusį galimybę Lietuvos valstybingumo puoselėtojams inicijuoti visuomeninį judėjimą – Lietuvos Persitvarkymo Sąjūdį, kuris apėmė visą šalį ir atvedė Lietuvą į nepriklausomybę.

    Į krepšelį
  • 17,99 

    Lietuvių kūrėjų parengtas ir išleistas nuotaikingas ir dinamiškas žaidimas „Ypatinga Lietuva“ supažindins su 5 nacionaliniais ir 30 regioninių šalies parkų, jų išskirtinėmis vertybėmis ir populiariausiais lankytinais objektais.

    Visai šeimai skirtas stalo žaidimas padės turiningai praleisti laisvalaikį, sužinoti apie saugomas Lietuvos teritorijas, retus augalus ir gyvūnus.

    Žaidimo komplektą sudaro:

    • 35 užduočių lapai (5 nacionalinių parkų ir 30 regioninių parkų aprašymai, kuriuose išvardytos išskirtinės kiekvieno parko vertybės),
    • 220 žaidimo kortelių,
    • žaidimo taisyklių knygelė.

    Rekomenduojamas žaidėjų skaičius – 2–8, vidutinė žaidimo trukmė – 30–45 min. Žaidimas skirtas žaidėjams nuo 7 metų ir pritaikytas visai šeimai.

    Linkime smagių emocijų, įdomaus laiko žaidžiant ir susipažįstant su Lietuvos nacionaliniais ir regioniniais parkais.

    Į krepšelį
  • -28%
    -28%
    RIBOTA
    14,99 

    Dar nesusipažinote su Pasaiba? Įsigykite visas tris Pasaibos knygas ir pasinerkite į nutrūktgalviškus nuotykius!

    Rinkinį sudaro knygos: „Pasaiba“, „Pasaiba ir maumų medis“, „Pasaiba ir dingęs liūtas)

    Autorė: Danguolė Kandrotienė
    Iliustratorės: Sigita Populaigienė („Pasaiba“), Jurgita Rancevienė („Pasaiba ir maumų medis“, „Pasaiba ir dingęs liūtas“)

    Į krepšelį
  • 28,99 

    Nuo šiol televizijos žaidimo „Auksinis protas“ studiją perkelti į namus – vienas juokas! Žaiskite pagal originalų televizijos laidos scenarijų arba rinkitės iš pasiūlytų alternatyvų. „Auksinis protas. Didysis stalo žaidimas“ tiks ne tik tiems, kurie svajoja išmėginti savo jėgas televizijos studijoje, bet ir azartiškam vakarui su šeima ar draugais.

    „Auksinis protas. Didysis stalo žaidimas“ – komandinis intelektinis žaidimas. Jo tikslas – pereiti tris atkrentamuosius turus ir finale susikauti su stipriausiu varžovu. Pirmieji du turai – komandiniai, trečiasis ir finalas skirti asmeninėms proto kovoms. Žaidime net 1300 klausimų iš gyvosios gamtos, istorijos, išradimų, kultūros, astronomijos ir pan. sričių. Azarto, netikėtumo ir smagaus juoko žaidimui suteikia džokerio kortelės, nuo kurių nuskaičius QR kodus užduotis žaidėjams pateikia patys TV žaidimo vedėjai – Arūnas Valinskas ir Andrius Tapinas.

    „Auksinis protas. Didysis stalo žaidimas“ galima papildyti kortelėmis iš žaidimų „Auksinis protas. Startas“.

    Žaidimo komplektą sudaro:

    • 50 I turo kortelių
    • 50 II turo kortelių
    • 32 III turo kortelės
    • 32 finalo kortelės
    • 10 džokerio kortelių
    • Žaidimo lenta
    • 6 žaidimo figūrėlės
    • Laikrodis
    Į krepšelį
  • 6,99 

    Viena bandelė

    Vienas paukštelis,

    Viena katytė,

    Viena bandelė. –

    Ką man daryti?

    Kaip padalyti

    Viską per pusę,

    Kad man dar liktų

    Bandelės pusė?

    Pusę per pusę –

    Paukščiui ir katei,

    Ir liks dar pusė

    Suvalgyt pačiai…

    Miela ir jauki eilėraščių knyga, skirta mažiesiems 3–6 metų klausytojams. Kodėl klausytojams? Todėl, kad eilėraščiai skirti klausytis, kai juos deklamuoja. Tada ugdoma vaikų klausa, muzikalumas, net atmintis – juk eiliuotą tekstą taip lengva įsiminti! Knygą iliustravo ne kartą apdovanota dailininkė Marija Smirnovaitė. Jos iliustracijose susijungė jaukumas su šelmiškumu, kasdienybė su nuotykiais ir paslaptimis.

    Į krepšelį
  • 7,99 

    Antonas su tėčiu gyvena ir tvarkosi vienudu. Netikėtai tėčio papasakota istorija apie neplanuotą sūnaus atsiradimą įsuka Antoną į nesibaigiantį keistų, kartais absurdiškų, bet iki ašarų juokingų įvykių verpetą. Antonas su geriausia drauge Ine sugalvoja atkurti pusiausvyrą – surasti tėčiui širdies draugę.

    Tačiau tai ne taip paprasta. Pasirodo, kiekvieno pusiausvyra gali būti skirtinga, ir tai puiku! Pavyzdžiui, Žemė išlaiko pusiausvyrą įstrižoje padėtyje, ir taip yra geriausia! Jei būtų kitaip, neturėtume metų laikų. Nebūtų nei poliarinės nakties, nei žygių slidėmis su karšta kakava. Ir kaip manote, kas jai padeda tą pusiausvyrą išlaikyti? Pasirodo, mažytis Mėnulis…

     

    Knygos leidimas iš dalies finansuotas pagal ES programą „Kūrybiška Europa“. Knyga išleista įgyvendinant projektą „Knygos ateities lyderiams“.

    Į krepšelį
  • 7,99 

    Enei vienuolika. Globos namai, globėjai ir vėl globos namai – jos kasdienybė. Gyvenimas užknisa, bet Enė puikiai žino, kaip reikia suktis. NIEKADA dėl jokių priežasčių nelaužyti SAVO TAISYKLIŲ:

    1. Nepasakok apie save daugiau, nei būtina, – kitaip tai gali būti panaudota prieš tave.
    2. Geriau išvis niekam niekada nesakyk teisybės apie save.
    3. Neatsisakyk maisto, kuris tau gardus, nes nežinai, kada valgysi kitą kartą.

    Bet vieną dieną Enė taisykles sulaužo. Tai š…

    Interviu su autore apie pirmąją knygos dalį galite peržiūrėti čia.

    Projektą iš dalies finansavo Lietuvos kultūros taryba.

    Į krepšelį
  • 11,99 

    Ar kada susimąstėte, kad metai turi 365 dienas ir tik 52 sekmadienius? Tik 52 šventadieniai, kai galime daugiau laiko praleisti su šeima: pramogauti, susėsti prie bendro stalo, pasidalyti savaitės džiaugsmais ir rūpesčiais, jaukiai ir neskubėdami pasimėgauti namuose pagamintais valgiais. „52 sekmadienio pietūs“ įkvėps jus paruošti šiuolaikiškus, nesudėtingus, skanius šventadienio pietus, ir nesvarbu, ar jų susirinksite šeštadienį, ar sekmadienį, ar kitą šventinę dieną. Tai šventadienių valgiaraštis visiems metams! Jame rasite daugiau kaip 180 įvairių receptų: salotų, sriubų, antrųjų patiekalų ir, be abejo, desertų.

    Į krepšelį
  • 5,00 

    Kiekvienoje organizacijoje būna nesusikalbėjimų, tai vadinama vidinės komunikacijos trūkumais. Klasė – taip pat maža bendruomenė, natūralu, kad komunikacinių trukdžių būna ir tarp mokinių, ypač jei tai naujai suformuota klasė. Jums atrodo, kad puikiai tarpusavyje susikalbate? O jei nuotoliniu būdu? Puiku! Užduotį pasunkinsime atimdami dalį žodžių. O kaip dabar?

    Edukacinės pamokos „Žodžių sąrašas“ tikslas – parodyti, kiek daug gali žodis, kokia svarbi yra išorinė ir vidinė komunikacija organizacijoje, kaip svarbu tiksliai reikšti mintis, tinkamai pasirinkti ir vartoti žodžius, kad pasiektume norimą tikslą. Edukacija parengta remiantis literatūros kūriniu – Airijos metų knyga vaikams ir paaugliams „Žodžių sąrašas“ (autorė Patricia Forde, 2015). Edukacija skirta 8–12 klasių mokiniams, jų kalbiniams ir komunikaciniams įgūdžiams stiprinti.

    Į krepšelį
  • 6,00 

    Medicininė kaukė – šių dienų kūrinys? Nieko panašaus – apsaugos nuo viruso priemones žmonės pradėjo nešioti prieš 400 metų. O kaukėmis saugotis nuo dvasių ėmė dar seniau – prieš daugiau nei 9000 metų. Senąja ispanų kalba kaukė reiškia kitą veidą, todėl žmonės jas dėvėjo norėdami pasislėpti. Tačiau ne tik. Ar žinai, kad senovėje mokiniai už prastą mokymąsi gaudavo bausmę – turėdavo nešioti „gėdos“ kaukę su asilo ausimis?

    Edukacijos dalyviai susipažins su įdomiausiomis pasaulio kaukėmis, senovės graikų, japonų teatrais, sužinos, kam kaukės reikalingos Venecijos karnavalo dalyviams, o kam – numirėliams. Atsižvelgiant į mokinių amžių, jų gebėjimus, taikomi skirtingi mokymo metodai. 2–4 klasių mokiniai atliks kūrybinę užduotį ir iš pateiktų medžiagų sukurs teatro kaukę. 5–8 klasių mokiniai susipažins su pomirtinių kaukių gamyba, atras žinomiausius kino filmus, kurių herojų įvaizdis kuriamas naudojant kaukę.

    Į krepšelį
  • 5,00 

    Dėmesio, dingo pagrindinis knygos personažas! Rašytojas sutrikęs, nežino, ką daryti, o dailininkas iš viso gali likti be darbo! Padėkite surasti dingusį veikėją!

    „Personažų įdarbinimo agentūra“ – tai literatūrinė kūrybinio rašymo edukacija, skirta 2–6 klasių moksleiviams. Jos autorės – rašytoja Danguolė Kandrotienė ir dailininkė Jurgita Rancevienė. Edukacijos dalyviai žaismingai aiškinsis, kaip gimsta knygos personažai, ar jie turi gimimo dieną, ar rašytojai ir dailininkai yra stebukladariai, jeigu gali atgaivinti negyvus daiktus. Mokiniai susipažins su literatūriniu personažu – Pasaiba, sužinos, kaip jis buvo kuriamas ir piešiamas. Kartu su edukatoriumi sukurs savo personažą ir „įdarbins“ jį trumpoje istorijoje. Edukacija skirta vaikų kūrybingumui ugdyti, skaitymo ir teksto suvokimo įgūdžiams gerinti.

    Į krepšelį
  • 9,79 

    Dėmesio! TV laida „Auksinis protas“ keičia formą (bet ne kokybę!) ir atkeliauja į stalo žaidimų pasaulį. Visus minties galiūnus, logikos mėgėjus ir tiesiog smalsuolius kviečiame prisijungti, pasitikrinti ir plėsti akiratį.

    Žaidimą sudaro 100 kortelių su 200 klausimų, atsakymų knygelė ir 10 džokerio kortelių, nuo kurių nuskaičius QR kodus smagias užduotis žaidėjams pateiks patys TV žaidimo vedėjai – Arūnas Valinskas ir Andrius Tapinas. Galite rungtis vienas prieš vieną arba sudaryti komandas ir leistis į tikrų tikriausią intelekto kovą. Kortelės gali būti naudojamos kaip atskiras žaidimas arba papildyti didįjį žaidimą „Auksinis protas“.

    Į krepšelį
  • 9,79 

    „IQ ringas“ Nr. 3

    Nauja lenta, nauji klausimai, netikėtumo kortelės, žaidimo figūrėlės!

    Tai trečiasis „IQ ringas“. Jį sudaro 270 naujų klausimų iš laidos „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“. Kiekvieną papildymą galite naudoti kaip atskirą žaidimą arba jų korteles maišyti kartu.

    Žaidimą sudaro 110 kortelių (90 klausimų kortelių, kuriose yra po 3 skirtingo sudėtingumo – 1, 2 arba 3 taškų vertės – klausimus; 14 specialiųjų kortelių, iš kurių sudėliojama atnaujinta lenta pagal televizijos projektą; 6 netikėtumo kortelės), atsakymų knygelė ir žaidimo figūrėlės.

    Žaisk žaidimą „IQ ringas 3“ ir kunkuliuojančios emocijos iš „Lietuvos tūkstantmečio vaikų“ filmavimo studijos persikels į tavo namus!

    Į krepšelį
  • 6,99 

    Tukas per gimtadienį gavo traukinuką – garvežį su net penkiais vagonais!

    – Ar galiu pasiimti traukinuką į darželį? – paklausė kiškutis mamos.

    – Jei į darželį nešiesi savo žaisliuką, turėsi juo dalintis su kitais, – atsakė kiškienė.

    – Žinoma, dalinsiuosi! Pažadu! Prašau, prašau, PRAŠAUUUU! – prašė ilgaausis.

    Bet pažadėti taip lengva, o ištesėti taip sunku! O jūs, vaikai, ar visada tesite pažadus?

    Ir viskas būtų buvę gerai, jei tik Tukas būtų dalinęsis savo žaisliuku su draugais arba nebūtų nusinešęs jo į darželį! Garvežiukas dingo, o jo ieškodamas kiškutis Tukas mokėsi dalintis.

    Į krepšelį

Uždaryti
Pagal autorių
Navigacija
Uždaryti

Mano krepšelis

Uždaryti

Mėgstamos prekės

Neseniai peržiūrėti

Uždaryti

Smagu jus čia matyti!

Jūsų asmeniniai duomenys bus naudojami užsakymo įvykdymui, patogesniam naršymui šiame tinklalapyje bei kitoms reikmėms, kurios aprašytos mūsų privatumo politikoje.

Jau turite paskyrą?

Uždaryti

Kategorijos